Tuesday, August 23, 2011

What Virginia's Earthquake Means to Me


Editor's Note: For full effect, please read this in the voice of a 6-year old.

Today, there was a earthquake.


It was scary because the building shaked. I thought it might fall down. I've never felt a earthquake before. Even though it scared me, it was kind of fun too.


Mom says I can say it was fun since no one got hurt. Well, except for the olive oil, balsamic vinegar, and shelves in our IKEA cabinet. When my mom saw it, she yelled all kinds of words she says I'm not allowed to use until I'm 18.


Here's a picture of the coconut butter. It got broke.




You gotta be real careful when cleaning glass.


The bottom of the coconut oil and coconut butter jars broked, so (with the help of a adult) I scooped out the insides into a new jar so we don't eat no shards of glass.


 It was a big ol' mess. We even had to throw out the kitchen rug. My mom said something about the kitchen sink, but I didn't understand.


After rinsing everything off, finding a new home for the pantry stuff, and scrubbing the floors, we got everything together again. Kinda like Humptey Dumptey. Except better.


Now, mom keeps talking about someone called "Renders Shurance." I don't know who that is, but I think he has something to do with our TV.

I am glad I survived the earthquake of 2011.

5 comments:

Sunshine said...

Omg! that is hilarious! Its funny and its not funny. Thank God you guys are ok.

mc said...

still unsure whether I'm allowed to laugh but you're making it difficult because this post is so funny! xo

Taylor said...

I'll laugh haha... At your post not the earthquake! But seriously was it targeting your most expensive pantry items??

Meg O. said...

Am I allowed to laugh at this??? OMG, poor coconut oil! Glad you're okay!!

Sinful Sundays said...

Ahh! LOL! I came home expecting to see something like that but came out scot free. Glad you're ok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...